maanantai 19. elokuuta 2019

KOHTI UUSIA TUULIA

On tullut aika pistää piste tälle tarinalle. 17 juttua vuoden aikana. Ei paljon, mutta tarpeeksi.  

Olen käsitellyt elämässäni kaikkia asioita kirjoittamalla. Huonossa voinnissani kirjoittamani tekstit ovat olleet kaaosta. Kun lääkitys alkoi olla oikealla tolalla ja mieli paremmassa tasapainossa, alkoi olla mahdollista jäsennellä ajatuksiaan. Siitä syntyi tarve tämän blogin kirjoittamiseen.

Jo aloittaessani tiesin, että tällä tarinalla on selkeä alku ja loppu. Kirjoitan jonkinlaisen kokonaisuuden asioista, jotka koen tärkeäksi - en halua jäädä pyörittelemään samoja aiheita vuodesta toiseen. Olen halunnut jakaa ajatuksia muiden sairastavien kanssa ja erityisesti olen halunnut avata kaksisuuntaista mielialahäiriötä terveille ihmisille. Kirjoittaminen on myös jäsentänyt asioita itselleni.

En ole kokenut voivani kirjoittaa aivan kaikesta siitä, mitä olen sairauteni johdosta joutunut kohtaamaan. Vaikka olen melkoisen avoin, tähän sairauteen liittyy monia kipeitä asioita, jotka sotkeutuvat muiden ihmisten elämään sellaisella tavalla, ettei niiden käsittely avoimessa blogissa ole ollut mielestäni asiallista. Olen kuitenkin aika tyytyväinen tähän kokonaisuuteen.

Nyt siis ollaan pistämässä viimeistä sydäntä paikalleen. 

Tämä blogi on ollut minulle tärkeä asia. OIen kiitollinen jokaiselle lukijalle ja kommentoijalle! Olen tuntenut, että kirjoittamisellani on ollut merkitystä.

Kiitos siitä, että kulkenut tämän matkan kanssani! 

Kaikkea hyvää elämääsi ja voimia vaikeisiin hetkiin 💜



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti otetaan hyvillä mielin vastaan!